17 Eylül 2012 Pazartesi

Is basliyor

Kismetse 1 Ekimde Bosch Rexroth`da tekrar is basi yapiyorum. 3 yil aradan sonra umarim hersey daha iyi olur :) Yavrularimi nasil birakacam bilemiyorum, hele ki Yavuz hala alismadi, Mehmet bakiciya kiziyor annemi nereye sakladin diye. Hala alismadilar aslinda cok iyi bir kadin. Yarin da Yavuzu sünnet ettiriyoruz Acibadem Bursada, dualarinizi bekliyoruz. Yavuz üc dört adim atiyor. Cok tatli nasil kiyacam bilemiyorum. Ama daha kolay iyilesir dedi herkes hayirlisi umarim.

3 yorum:

  1. Ay hadi hayırlı olsun :) Çocukları bırakmak zor ama bi noktada bırakmak zorundayız, hem onlar için hem kendimiz için. Bakıcıya da sen başlayana kadar alışırlar inşallah. Bizm 4,5 ay oldu bakıcımız başlayalı herşeyi yapıyor artık, bi tek akşamları ben ve Devo uyutuyoruz. Zor bi süreç geçirdik ama atlattık neyse ki.

    YanıtlaSil
  2. Yavuz'u neden sünnet ettirmeye karar verdiniz? Sağlıkla ilgili mi?

    YanıtlaSil
  3. ooyy kıyamam yavuzda mı sünnet olcak..kolayca atlatır inş...
    sen yanlarındasın hernekadar bakıcı olsada ..işe başlayınca daha kolay olur belki alışmaları..tabi inş::)) allah yardımcın olsun canım zor süreçler , ama hepsi atlatılıyor ,çocuklar bizden daha kolay alışıyorlar herşeye

    YanıtlaSil