13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yeniden ben



Yoğun çok yoğun bir dönemden mi geçiyorum ne?
Evimizi taşıdık tabiri cayizse dayadık döşedik, masraf bir yana yorgunluğu çok fazla oldu hala kendime gelemedim ve eksikler, beğenmediğim ayrıntılara rağmen saray gibi oldu benim gözümde  evime gitmek için can atıyorum tabi sonunda çocuklarım olduğundan yanlış anlaşılmasın
Bu süre zarfında Pakizecim çok yattı annem geldi ve giderken iki sefer Mehmeti de aldı karışıklık da ilgisiz kalmasın diye. İlk sefer çok iyi geçmişti ama ikinci sefer Memosum dayanamdı ve Yıldırım uçarak gidip aldı geldi deden habersiz arkasından iş çevirdik. Babam  tam bir Mehmet aşığı hani torun sevilir ama böylesini ben duymadım görmedim babamı tanımasam olabilir derim ama çocuk sevdiğine pek şahit olmadım biz de dahil yani. O cebinde akrep olan adam Mehmet söz konu ise eli bol parası bol bir adama dönüşüyor şaşkınız ailecek. Neyse oğlum geldi ama dertleri ile geri geldi evi istemez, okula gitmek istemez, miğde bulantıları arttı vs vs buarada Yavuz ilgisizlik içinde Mehmet varken ön plana çıkmak için olsa gerek daha hırçınlaştı, daha sevimli ve sırnaşık oldu yani acı bir bal oldu. Bebeğim bir anne baba diyor ev yıkılıyor çok gür sesi herşeyi yavrum benim, ben onun gıdığına lüle lüe saçlarına aşık oldum bir de dayısının tekrar bulduğu gündeme getirdiği kol arkası gamzelerine. Yavru kuşum nasıl da sinirli bir bebek oldu anlatamam anlatmayım zaten ne gerek var.
Geçen haftalar da biricik sevgilim bebeğim Kuzeyimin doğum gübü oldu sırma saçlı yeğenim iki yaşına girdi hep beraber güzel güzel eğlendik, ben pek eğlenemedim koşturmaktan ama mutluydum sonunda. Meralcim süslemelere bir yardım etti bir yardım etti yine artıları topladı güzel arkadaşım benim. Doğum gününde yüzü gülmeyen tek kişi Bursa sınırları dışına nadir çıkan Yıldırım oldu, gerçi hastaydı ayakta duramıyordu adamcağız ama Bursa sınırlarına girdiğimiz anda havanın da etkisi ile düzeldi çok şükür.
İş hayatım yoğun, yorucu ve bunaltıcı seviyelere (iş yoğunluğundan değil sakın yanlış anlaşılmasın) inip çıkıyor. İlk zamanlar uçarak geliyordum resmen alıştım düzene ve diğerlerine.
İdet ve rejim aslında iyi gidiyor bir bu haftasonları olmasa, işyerinde cok güzel uyuluyor ama evde hic olmuyor .Spor yürüyüş ve Laptopum ve uzun zamandır izleyemediğim dizilerim kavuştum nihayet hergün 1 saat banttayım, saolsun Gönül hanım bakıcımız destek oluyor ve uzatıyor. Çocuklardan gizlice girilip evde yapılan spordan ne olur bilemiyorum ama devam deryacım kaldı 8 kilo. Gülcancım sen olmasan ne yapardım ben diye attığım e-mailden sonra şok diyet listem de geldi :)
Benden bu kadar özlediniz, delirdiniz biliyorum ama artık düzenli yazacağım, beni düzenli okuyan ve takip eden herkese , Game of Throness yaratıcılarına çok teşekkür ediyorum.
Ayda bir dışarı çıkıp eğlendiğim kız arkadaşlarım siz olmasanız ben kime dert yanardın

1 yorum:

  1. cnm ya bu kadar uzun aralar verme lütfen ,ondan sonra böyle özetlerle geçiyor yazıların.Doğumgünün de harikaydın zayıflamışsın eski görünüme az kalmış teyzesi .Takiptesin cnm yaz oldumu :)

    YanıtlaSil